Slider

Békás sztori, the frog story - Scrapbook layout + process video

február 13, 2017



Sziasztok készítettem egy új oldalt, és azt is megnézhetitek, hogy hogyan! Videóztam és remélem tetszeni fog nektek! Kicsit mixed-mediáztam. Na de csak olyan lájtosan :) Nagyon szeretem a letisztult, finom oldalakat. Ne de ez most nem az !! 😄 Viszont nagyon vidám, színes és cuki! 
Levelek a Scrapfellow Változás Kitklubból, virágok, szívecskék a Nyugi Kit klubból!

Aaanyira szeretnék visszajelzést, hogy tetszik-e a videó és továbbra is szeretnétek-e hasonlókat látni tőlem!!! Tumbs up a videónál vagy egy kis like itt, sokat jelent nekem!


Hello everyone, I would like to share with you my new layout with the colorful and fun Scrapfellow Kit klub. I love both the flowers and the leaves,  I just had to use them!
I have a process video, I hope you engoy it!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér